Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2011. február 3., csütörtök

Díjat kaptam

Gzsuzsu-tól kaptam ezt a megtisztelő díjat, amivel feladataim is vannak ám!
A díjra vonatkozó szabályok:

1. Köszönd meg akitől kaptad.
Nagyon köszönöm Gzsuzsu! :-)
2. Tedd ki a logót a bloggra.
Megtörtént!
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét bloggosnak.
Úgy látom már mindenhol járt, így én nem küldözgetném tovább, de ajánlom mindenkinek, aki bloggol, mert szebbnél szebb oldalakba futok bele! :-)
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot
Hű ha, ez nehéz lesz.
-imádom a rózsaszínt (gondolom ez egyértelmű),
-szeretek kreatívkodni, bár igazán ügyes nem vagyok,
-gyengéim a csillogós dolgok (bármi csak csillogjon),
-jelenleg intenzíven fogyózom (már van látszatja is),
-örülök, hogy a bloggommal új, és értékes embereket ismerhettem meg (remélem még lesznek újabbak is),
-fiam miatt most éppen középiskola választási mizériában szenvedek,
-nagyon, de nagyon büszke vagyok a családomra (párom és gyerekeim).

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: