Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. augusztus 31., kedd

Párnák

Elkészültem Cintia 2 díszpárnájával. Az egyik xszemes betéttel, a másik pedig foltvarrott. Mit mondjak matekoztam rendesen, hogy pont akkora legyen az elkészült párnahuzat, mint amekkora pont jó a párnára. Nagyon élveztem az alkotást, és tetszik is a végeredmény. Szerencsére a díszpárnák új tulajdonosának is nagyon tetszik, annyira, hogy ma este ezeken akart aludni, de meggyőztem arról, hogy sokkal jobban fog mutatni az ágyán napközben. Az xszemes párnának a keretét Cinus választotta. Én ugyanis a másik párna kékjét akartam ahhoz is felhasználni, de Ő azt mondta, hogy ne legyen két egyforma, a tündérke inkább a sötétebb kék háttérrel legyen. Így utólag azt hiszem igaza volt. Alakul a szépérzéke! :-)
Cinella

4 megjegyzés:

norono írta...

Nagyon szépeket alkotsz Cinella!
Az email címem:
norono01@gmail.com
Nem találtam az email címedet, ha írnál akkor el tudnám küldeni a címemet!
A PIF-et is kirakom a blogomra holnap.

Juhizs írta...

Oh, jajj, miért nem használod a témakörönkénti "cimke" funkciót?
:-(
Akkor könnyebb lenne Nálad visszakeresni régi dolgokat.
Gondold el, ha valaki mondjuk 3 év múlva jár erre és a kreatív dolgokat szeretné, nincs mibe "belekattintania", hogy előjöjjön minden e tárgyban berakott bejegyzés :-(

Cinella írta...

Juhizs, köszönöm az észrevételt, betettem a cimkét! :-)

Juhizs írta...

Oh, de jó! Köszönöm szépen :-)
Hidd el, így nagy öröm lesz mindenkinek vissza-visszatérni :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: