Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. július 22., csütörtök

Free rr Case kendője

Akár azt is mondhatnám, hogy jaj, de termékeny vagyok, hiszen rövid idő alatt 3 free kendővel készültem el. De valahogy mégse érzem ezt, Inkább nyögve nyelősen ment. Valószínüleg a melegtől és attól, hogy mostanság rengeteg a melóm. szinte alig tudok enni, inni, és egyéb szükségleteket elvégezni. Na de félre a nyüszögéssel.
Íme Case kendője. Nagyon szépen alakul, gyülekeznek a szebbnél szebb virágok, és a közepén a pillangók nagyon ötletesek, és tetszenek!
Viszont Case kicsit kiszúrtál velem. A mintát úgy ragasztottad össze, hogy eggyel több sor keletkezett. 2 napomba került mire rájöttem, hogy miért nem akar sehogy sem kijönni a minta, ha minden honnan számolva tökéletes. De megoldottam!!!!!! Remélem tetszik a végeredmény. Nekem igen! :-) Igen mutatós lesz, ha végleg készen lesz.

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: