Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. április 24., szombat

Patchwork terítő

Varrószakkörös projekt keretében készítettem el két tétel tanulása között. Muszáj vagyok idönként pihentetni a kis szürkeállományom (Poirot után szabadon), és mi kapcsoja ki a hozzám hasonlókat, mint egy kis alkotás. Milyen messze van a számvitel a kreatívkodástól, és mégis milyen sokan vagyunk akik hétköznap pénzügyesként, könyvelőként dolgozunk, de a szabadidőnkben mindenféle szépséget alkotunk. Na jól eltértem a lényegtől. Szóval a hímzett ki szívemet varrtam össze ezekkel a csudaszép anyagokkal. Varrás terén még mindég van mit tanulnom. Sajnos csak amikor már összevarrtam a blokkokat vettem észre, hogy a mályvásból az egyik csíkot rosszul illesztettem bele. Ja és azok a csíkok is zavarnak, amik az anyagban vannak. Sajnos az attól van, hogy sokáig pihentek a dobozva összehajtva. Hiába vasaltam ki varrás előtt, meg amikor a hajtásokat vasaltam, azok ott maradtak. Remélem, hogy mosás, vasalás után szép lesz.

Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: