Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2010. február 26., péntek

Free RR Rain kendője

Elkészültem a Free RR-em következő kendőjével, amit Rain indította útjára. A mintát telibe kellett hímezni, amivel nekem nem volt bajom, sőt néha jó is a folyamatos monotonítás, ilyenkor el tud kalandozni a fantáziám. Viszont 1 csomag fonal nem volt elég, ezért be kellett szereznem egy újabb adagot. Ez a megtisztelő feladat az én drága férjecskémre hárult. Kicsit izgultam, hogy sikerül-e eligazodnia a fonalak között, de nem kellett csalódnom benne. Sikerült! Engem a franciacsomó hegyek viseltek meg, de nagyon. A végén már nagyon untam őket. Remélem, hogy a viszontagságok ellenére ismét sikerült olyat alkotnom, ami a kendő tulajdonosának is tetszik.
Cinella

1 megjegyzés:

Rain írta...

Cinella, ez gyönyörű!! Nagyon köszönöm!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: