Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2009. december 13., vasárnap

Ajándékok

Elindult a nagy karácsonyi készülődés, készülnek sorra az ajándékok!

Az első ajándék holnap kerül átadásra, mivel a munkahelyemen akkor tartjuk az ünnepséget. Azért ennyire korán, mert utána már elkezdődnek a szabadságolások. Idei karácsonyi buli kicsit másmilyen lesz, mint amilyen eddig volt, mert anyu (együtt dolgozunk) felvetette, hogy húzzunk, és akinek a neve a kezünkbe kerül, Ő kapjon tőlünk ajándékot. Én egy olyan kolléganőt húztam, aki a textilraktárban dolgozik, és ott is szokott varrni. Ezért készítettem neki egy tűpárnát, amit xszemes hímzéssel díszítettem, és egy kis dobozkát, amibe gombokat, vagy egyéb apróságokat tud tenni. Ez szalvétatechnikával készült el. Az egészet beletettem egy általam varrt zsákba. Remélem tetszeni fog a kollegínának!

A másik ajándéknak csak a hímzés része van még készen, a keretezés még várat magára, de az is meglesz a közeljövőben! :-) Ő a fáraó. Nagyon szerettem hímezni, és ahhoz képes, hogy voltak napok, amikor egyáltalán nem hímeztem gyorsan elkészült. Szerintem lesz még folytatása!
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: