Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2012. február 22., szerda

Szülinapos játék ráadás!

Ma megérkezett Ritától az ajándékom, melyet a szülinapomra szánt. Illetve nem ezt szánta, mert amit először küldött, azt a postán valaki lenyúlta. Hiába adta fel ajánlottan, és kerestette, nem lett eredménye, ezért kaptam egy második ajándékot. Én kértem, hogy varrjon nekem egy pár edényfogó kesztyűt, mert amit a boltok árulnak az mind csak fél pár, ráadásul jobbkezes. Ezzel az a bajom, hogy mivel én jobbkezes vagyok, így amikor főzök a fakanál a jobb kezemben van, tehát a kesztyű a balra kéne. Na meg amikor a sütőből veszem ki a cuccot ugye két kéz kéne, de csak egy kesztyűm van. Illetve csak volt, mert most már két gyönyörű kesztyűm van. Ezenkívül kaptam ég egy falvédőt, amire rá tehetem a kesztyűimet, és két a falvédőhöz passzoló alátétet. Csudiszépek! Volt még a csomagban egy kék rózsás bögre+ teák hozzá. Rita, nagyon szépen köszönöm!

Van még tartozásom, mivel amikor megkaptam, nem mutattam képet az ajándékomról, amit szintén a születésnapomra kaptam. Ezt most pótolom. Ildikótól kaptam egy ceruzatartót, amit szalvétatechnikával díszített, egy fülbevalót, és egy szép kis zsákocskát telis-tele charmokkal. Képet Ilditől szedtem, mert én sajnos anno elfelejtettem fényképezni. Köszönöm, még egyszer!

Cinella

1 megjegyzés:

MrsSame írta...

Nagyon szépeket kaptál!
Ha van kedved és időd gyere játszani hozzám!

http://kalandozasaim.blogspot.com/2012/02/jatek-felhivas.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: