Mi ketten egyek!

Rendszeres olvasók

2013. október 30., szerda

Alkottam egy kicsit

Tegnap egész nap a wc felújítás kötötte le az energiánkat, ezért ma pihenésképpen alkottam egy kicsit. Még tavaly rendeltem néhány üvegtálat, amiből ez a kettő még megmaradt. Ezeket vettem elő és dekoráltam ki egy kicsit. Az egyiket a csokibonbonok ihlették, a másikat a teákhoz való sütik. Nekem mindkettő tetszik, de a csokik iránti szerelmem miatt azért még is csak a csokis a kedvencem. 
 

Készítettem képet a rumlimról is, ami pikk-pakk ki tud alakulni, amikor az ember nekiáll alkotni. Mivel sajnálnám a szép asztalom összekenni, ezért egy régi kiselejtezett viaszosvászon terítőt szoktam feltenni, azt kenhetem, maszatolhatom, ragasztózhatom.

Tegnap este pedig befejeztem a lányom szobájába szánt csajszit is. Nagyon tetszik a kis tulajdonosának. Mondjuk Ő választotta a mintát. Már csak a mosás, vasalás és keretezés van háta. Mondjuk ez utóbbit azt hiszem profira fogom bízni.
 
Cinella

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Szívesen látott kíváncsiskodóim száma: